Lampy Plenerowe Oświetlenie błyskowe Oświetlenie ciągłe Lampy reporterskie Audio Akcesoria Wyzwalanie Zestawy Specjalna oferta

Punkt serwisowy marki Godox

Potrzebujesz pomocy z oferowanymi przez nas produktami? Posiadamy własne centrum serwisowe, zlokalizowane w Polsce, w Krakowie. Prowadzimy naprawy i serwis całej gamy produktów marki Godox, zakupionych poprzez naszą sieć dystrybucyjną. Zlecenie naprawy można składać bezpośrednio u sprzedawcy lub w serwisie F-Service.

Wszystkie niezbędne informacje na temat kosztów oraz czasu naprawy można znaleźć poniżej.

Ważne: przed wysyłką sprzętu skontaktuj się z serwisem za pomocą formularza dostępnego na stronie:

https://www.f-service.pl

 

Naprawy gwarancyjne

 

Naprawy gwarancyjne obsługiwane są wyłącznie dla produktów z oficjalnej dystrybucji Next77/Delta/Qmedia. Naprawa sprzętu spoza tych źródeł traktowana jest jako pogwarancyjna.
Podstawą roszczenia gwarancyjnego jest dowód zakupu produktu w postaci paragonu lub faktury wystawionej w jednym z krajów europejskich. Jeśli klient nie dostarczy odpowiedniego dokumentu, F-Service ma prawo naliczyć opłatę za czas pracy i części niezbędne do wykonania naprawy.

 

Czas realizacji usługi

 

W ciągu 10 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacji F-Service przeprowadzi ocenę awarii urządzenia i poinformuje Klienta o stanie naprawy. Przetwarzanie roszczenia gwarancyjnego i niezbędne naprawy mogą potrwać łącznie do 30 dni. F-Service dołoży wszelkich starań, aby wszystkie zdiagnozowane awarie sprzętu zostały usunięte jak najszybciej.

 

Odrzucenie gwarancji

 

Serwis ma prawo do podjęcia decyzji, że zgłaszana usterka nie kwalifikuje się do naprawy gwarancyjnej. W takim przypadku klient otrzyma wycenę naprawy pogwarancyjnej sprzętu.

 

Naprawa pogwarancyjna

 

W każdej chwili klient może zgłosić do naprawy produkt nieobjęty gwarancją. Przed wykonaniem usługi serwis dokona bezpłatnej ekspertyzy usterki oraz drogą mailową prześle do akceptacji klienta wycenę naprawy i przybliżony czas jej realizacji.

 

Koszty transportu

 

W przypadku produktów objętych gwarancją koszty dostarczenia sprzętu do serwisu pokrywa klient. Koszty zwrotu serwisowanego towaru do klienta ponosi serwis.

Kosztami transportu produktów nieobjętych gwarancją obciążany jest klient.

 

Płatność za usługi serwisowe

 

Płatność za wykonaną usługę serwisową jest za każdym razem indywidualnie ustalana z klientem.

 

Kontakt

F-Service

ul. Płk. Dąbka 17, 30-732 Kraków

service@f-service.pl

731 760 005

Serwis czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00.